Welkom in de webshop voor Yuverta
 

Uw zoon/dochter komt in schooljaar 2025-2026 als leerling naar Yuverta.
Op deze school werken de leerlingen in hogere klassen met een iPad. Via deze webshop kunt u een iPad bestellen. Deze webshop is ook ingericht om het beheer van de iPad's voor de leerling, ouder en school te ondersteunen.

U heeft in de webshop 2 mogelijkheden:
- De iPad in één keer betalen
- De iPad op basis van huur aanschaffen

De iPad is een kostbaar apparaat, daarom wordt geadviseerd om bij de bestelling een Smart2Scool serviceverzekering af te sluiten. De polisvoorwaarden en verzekeringskaart kunt u onderaan deze pagina terugvinden. In geval van huur is de verzekering een verplicht onderdeel van de overeenkomst.

Wellicht komt u in aanmerking voor deelname aan het leerlingen- en studentenfonds.
Yuverta volgt de regel- en wetgeving en heeft daarom het leerlingen- en studentenfonds ingericht. Hiermee ondersteunt Yuverta leerlingen en studenten die moeite hebben met het bekostigen van de onderwijsbenodigdheden.

Ook de schadebehandeling verloopt via Smart2Scool. Schades kunnen worden ingediend via www.123schademelden.nl. Wij behandelen schades van zowel verzekerde als niet verzekerde. De school heeft inzicht in het schadesysteem en kan deze volgen. Wij waarborgen een snelle en professionele afhandeling van de schades. De gemiddelde reparatietijd bedraagt 3 tot 5 werkdagen.

Nadat u een bestelling heeft gedaan via onze webshop, en wij uw bestelling hebben gecontroleerd, ontvangt u van ons een bevestigingsmail en een persoonlijk inlogaccount. Vanaf dat moment is alle informatie voor u online beschikbaar. Zodra de iPad is geleverd worden uw gegevens bijgewerkt en heeft u direct toegang tot de service omgeving. 

De iPad zal naar het huisadres worden verstuurd.


Het invullen van de gegevens:
Vul alle gegevens zo zorgvuldig mogelijk in. Gebruik bij het e-mailadres het e-mailadres dat is gebruikt waarop u de informatie met de bestellink heeft ontvangen. Let daarnaast op de onderwijslocatie.


Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, dan horen wij dit graag. U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

* Via e-mail (info@smart2scool.nl)
* Via de live chat (maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00) op www.smart2scool.com
* Via de telefoon (maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00) op 088-0071010

Huuroptie:
Indien u gebruik maakt van de huur optie, zal er een gebruikersovereenkomst dienen te worden ondertekend.
De voorwaarden van deze gebruikersovereenkomst kunt u hier teruglezen en zal ook worden verstuurd als u het apparaat op huur basis heeft aangeschaft.

Ook de polisvoorwaarden van de verzekering die u zowel bij koop als bij huur optie mee aanschaft kunt hier teruglezen.
Deze ontvangt u ook nog digitaal zodra de verzekering actief wordt.

 

De voorwaarden bij de gebruikersovereenkomst leest u hier.
De polisvoorwaarden van Smart2Scool leest u hier.
De Verzekeringskaart van toepassing op de Smart2Scool verzekering leest u hier.

Smart2Scool is lid van Privacy convenant Onderwijs en volgt deze richtlijnen. Om het convenant in te zien klik hier.



Hoe werkt het
  1. Kies uw apparaat

  2. Vul uw gegevens in

  3. Lees de overeenkomst door (bij verhuur)

  4. Zet uw digitale handtekening (bij verhuur)

  5. Lees de incassomachtiging door (bij verhuur)

  6. Zet uw digitale handtekening (bij verhuur)

  7. Na goedkeuring ontvangt u een bevestiging